logo
امروز : جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۱۲۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو شورای شهر قیدار خبر داد:

قول وزیر برای تغییر کاربری اراضی قیدار

قول-وزیر-برای-تغییر-کاربری-اراضی-قیدار
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران و عضو شورای شهر قیدار گفت: قول مساعدت وزیر برای صنعت‌گران و مشاغل مزاحم شهری در مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی شهر قیدار برای صنعت‌گران که از سال ۹۲ مسکوت مانده بود گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق احمدعلی خانی اظهار کرد: امروز جلسه‌ای در مورد مشکلات کشاورزان با حضور وزیر جهاد کشاورزی در دفتر خانه‌ کشاورز ایران برگزار شد و بنده نیز از طرف خانه کشاورز به این جلسه دعوت بودم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در این جلسه به مشکلاتی بخش کشاورزی که در حال حاظر گریبان‌گیر کشاورزان استان زنجان اشاره شد افزود: عدم پرداخت به موقع پول گندم‌کاران، کمبود کودهای شمیایی اوره فسفات تریپل، کمبود سوخت برای ادوات کشاورزی و بازنگری در ارائه سوخت ماشین و عدم نظارت جهاد کشاوزی در زمان برداشت گندم و نبود قیمت مصوب از سوی جهاد کشاورزی از مهم‌ترین مشکلات مطرح شده کشاورزان استان بود.

عضو شورای مرکزی خانه کشاورز ایران و عضو شورای شهر قیدار ادامه داد: همچنین در مورد عدم نظارت بر آردهایی که به خاطر عدم مدیریت از چرخه تبدیل آرد به نان خارج می‌شوند و تقويت ساختار ادارات دامپزشکی استان و بخش‌‎ها در جهت افزایش تولید در حوزه دامپروری نیز مطالبی بیان شد.

وی گفت: همچنین كمبود نیرو در مراکز جهاد کشاورزی که باید طبق چارت سازمانی حدود ۱۰ نفر نیرو برای خدمت به کشاورزان باشند و فقط یک نفر نیرو در حال خدمات‌رسانی دارند که یک‌ماه از سال این یک نفر نیرو حق مرخصی قانونی دارد به اضافه غیبت به خاطر بیماری و شرکت در دوره‌های آموزشی و ماموریت‌های اداری که می‌توان گفت دو ماه از سال این مراکز درشان بسته و تعطیل هستند نیز در این جلسه مطرح شد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۵:۰۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۶
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۱
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۶
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۵
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹